100

קים פוסיבול

2002-2007
TV
לא דורגUNRATED
1,562
בדירוג
10/
5.5
2 הצבעות
10/
?
0 הצבעות
Kim Possible
אנימציה, הרפתקאות, מיסתורין, משפחה, פעולה, קומדיה

קים פוסיבול (באנגלית: Kim Possible) היא תוכנית אנימציה זוכת פרס אמי מבית היוצר של דיסני. התוכנית עוסקת בנערה גיבורת על, הפועלת להציל את העולם מול נסיונות השתלטות של רשעי על. פרק טיפוסי של התוכנית מתחיל בניסיון השתלטות על העולם, או פגיעה בבני אדם, קים מגלה על כך מעוזרה וייד, המומחה למחשבים ופועלת להציל את בני האדם ולסכל את מאמצי הרשעים. סוף הפרק מתאפיין בתודות מצד האנשים שהוצלו על ידי קים וקטע קומי שעוסק ברון, בדרך כלל בשל ניסיונותיו הכושלים להיראות "מגניב". לקים אין יכולות על-אנושיות מיוחדות, למעט יכולתה לבצע תרגילים אקרובטיים מסובכים, לכן היא מסתמכת על תושייתה ועל ידידיה כדי להצליח במשימותיה.

שידורה של התוכנית בארצות הברית הסתיים ב-2007, לאחר ארבע עונות. הסדרה הורדה בפעם הראשונה מהמסך לאחר שלוש עונות, אולם הוחזרה לאור בקשות רבות של צופים. שיר הנושא של התוכנית "Call Me, Beep Me" מבוצע על ידי הזמרת/שחקנית כריסטינה מיליאן.

בישראל שודרו עד כה שלוש מארבע העונות שהוקרנו בארצות הברית בערוץ ג'טיקס. שידורה של התוכנית החל בארצות הברית ביוני 2002 בערוץ דיסני. לתוכנית יצאו גם שישה משחקי מחשב לקונסולת הנינטנדו, הגיים בוי והפלייסטיישן וכן, גם פסקול נלווה המכיל בתוכו את השירים שהושמעו בסדרה.

ביקורות

כתוב ביקורת ותהיה הראשון לבקר את הסדרה קים פוסיבול

פרקים

קישורים

פרטים נוספים

מדינה: ארה"ב
שפה: אנגלית
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב לסדרה קים פוסיבול
סרטים בקולנוע