בקרוב בטלוויזיה: העונה ה-2 של "חדר החדשות"

טלוויזיה
סדרת הדרמה "חדר החדשות" אשר ריתקה את צופיה ואף סחפה מעריצים רבים, חוזרת בעונה שנייה ומפתיעה הצפויה להגיע אל מסכי הטלוויזיה בחודש יולי הקרוב.

בקרוב בטלוויזיה: העונה ה-2 של "חדר החדשות"
בקרוב בטלוויזיה: העונה ה-2 של "חדר החדשות"

"חדר החדשות" היא סדרת הדרמה המבטיחה של רשת הטלוויזיה HBO ופרי עטם של אהרון סורקין ("הרשת החברתית") וגרג מוטולה ("משפחה בהפרעה") אשר יצרו סדרה מרתקת ואיכותית שהביאה ל-HBO לרייטינג גבוהה בשנת 2012 בה שודרה העונה הראשונה. הסדרה עוקבת אחר מגיש החדשות וויל מקאבוי ומתארת את מערכת היחסים בין מפיקת החדשות לבין מגישי החדשות הצעירים אל מאחורי הקלעים.

את מגיש החדשות וויל מקאבוי גילם השחקן ג'ף דניאלס ("טיפשים בלי הפסקה") שבעונה הראשונה מצא את עצמו נלחם במפיקה של ערוץ החדשות בו הוא עובד יחד עם מגישי החדשות הצעירים שעבדו לצידו. לעונה השנייה מצטרפת השחקנית מרשה ג'יי הארדן אשר תככב בדמותה של רבקה הלידיי (שאותה הייתה אמורה לגלם השחקנית רוזמרי דוויט) - עורכת דין אשר נשכרת על-ידי רשת הטלוויזיה אטלנטיס כנגד תביעותם של מגישי החדשות שפוטרו. בנוסף, תצטרף לעונה החדשה גם גרייס גאמר (בתה של מריל סטריפ) כפרשנית פוליטית.

הסדרה "חדר החדשות" סיימה את העונה הראשונה בהצלחה רבה עם רייטינג גבוה של 2 מיליון צופים מכל רחבי העולם אשר התמכרו לסדרה. לאחר שרשת הטלוויזיה HBO התבשרו בבשורה משמחת זו, הוחלט לעבוד על העונה השנייה אשר צפויה לשלש את הרייטינג, ולהגיע אל מסכי הטלוויזיה בבכורה עולמית בתאריך יום ראשון, 14 ביולי 2013.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בטלוויזיה: העונה ה-2 של "חדר החדשות"
סרטים בקולנוע