עכשיו בבתי הקולנוע: "פארקר"

קולנוע
לאחר שכיכב לצידם של גדולי כוכבי הפעולה הוותיקים, ג'ייסון סטיית'ם חוזר בסרט פעולה חדש "פארקר" בבימויו של טיילור האקפורד שבו יככב לצידה של השחקנית ג'ניפר לופז.

עכשיו בבתי הקולנוע: "פארקר"
עכשיו בבתי הקולנוע: "פארקר"

"פארקר" הינו מותחן קצבי מרתק בבימויו של טיילור הקפורד שעבד בעבר עם ריצ'רד גיר ("קצין וג'נטלמן"), ג'ף ברידג'ס ("כנגד כל הסיכויים"), אל פאצ'ינו ("מלכודת לפרקליט"), ג'יימי פוקס ("ריי") והלן מירן ("חוות האהבה").

הסרט בכיכובו של שחקן הקולנוע הבריטי ג'ייסון סטיית'ם שהחל את דרכו בסרטו של גיא ריצ'י "לוק, סטוק ושני קנים מעשנים" שאגב הבטיח את מקומו של ג'ייסון סטאת'ם בתעשיית הקולנוע האמריקאית.

כמו כן, סטיית'ם מוכר לנו גם מסרטי הפעולה "המשלח", "הג'וב הבריטי", "קראנק", "יחידה עילית", וכמובן הסרט האחרון בו הופיע "בלתי נשכחים 2" שכיכב לצידם של סילבסטר סטאלון, ז'אן קלוד ואן דאם, ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס, ג'ט לי ודולף לונדגרן.

הסרט "פארקר" עוקב אחר פארקר (ג'ייסון סטיית'ם), שודד מיומן המצטרף לארבעה פושעים המתכננים לבצע שוד נועז. בתחילה הכל מתנהל כשורה, אך כשאחד הפושעים לא מבצע את תפקידו כראוי, העניינים מסתבכים והחמישיה נאלצים להימלט מהמקום שבידם רק חצי מהשלל.

תוך כדי הימלטות, פארקר נשאל אם הוא מוכן לסייע להם בשוד נוסף, אך כשהוא מסרב, הם רוצחים אותו וזורקים את גופתו בצידי הכביש. אך ישנה בעיה אחת: פארקר חי והוא מתכנן לנקום. לשם כך הוא שוכר את שירותיה של לזלי (ג'ניפר לופז), מתווכת דירות לא יוצלחת שעוזרת לו במציאת ביתם של ארבעת הפושעים שבגדו בו.


"פארקר" טריילר בתרגום לעברית:



כאמור, הסרט "פארקר" בויים ע"י טיילור הקפורד מתסריטו של ג'ון ג'יי. מקלפלין. בסרט מככבים ג'ייסון סטיית'ם, ג'ניפר לופז, מייקל צ'יקליס, וונדל פירס, קליפטון קולינס ג'וניור, בובי קנווייל וניק נולטי. הסרט יצא לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי, 28 בפברואר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על עכשיו בבתי הקולנוע: "פארקר"
סרטים בקולנוע