איזבלה פורמן מחפשת את אשת הנשיא

קולנוע
איזבלה פורמן אשר כיכבה בסרטו של גארי רוס, "משחקי הרעב", תככב בסרטו החדש של קווין קונולי "אלינור היקרה" בו היא יוצאת למסע חיפוש אחר אשתו של פרנקלין דלאנו רוזוולט, נשיא ארה"ב.

איזבלה פורמן מחפשת את אשת הנשיא
איזבלה פורמן מחפשת את אשת הנשיא

השחקנית הצעירה אשר ידועה בעיקר בשל תפקידיה בסרט האימה "היתומה" כאסתר קולמן - הילדה המאומצת, ובין היתר גם בשובר הקופות, "משחקי הרעב" אשר בו הופיעה בתפקיד משני לצידה של ג'ניפר לורנס, ממשיכה לפתח את קריירת המשחק שלה והפעם עם תפקיד ראשי בסרטו החדש של קווין קונולי "אלינור היקרה", המתאר מסע לאורכה של ארה"דרך עיניהן של שתי ילדות מתבגרות בחיפוש אחר אשת הנשיא.

כאסתר קולמן ב"היתומה"



על-פי דיווחי "הדדליין", "אלינור היקרה" עוסק בדרמת התבגרות המתרחשת בשלהי 1962, בזמן שארצות הברית מתמודדת עם המתחים הפוליטיים והפחדים החברתיים אשר נוצרו ממשבר הטילים שבקובה באותה התקופה. פורמן תגלם אחת משתי נערות מתבגרות אשר יוצאות למסע חיפוש אחר אלינור רוזוולט, אשתו של נשיא ארצות הברית פרנקלין דלאנו רוזוולט. לא מדובר בעוד סרט טראשי כמו "בדרכים" אלא אחד יותר איכותי עם פיתולים רבים שלפעמים ואף מכריעים.

הסרט "אלינור היקרה" יבוים על-ידי קווין קונולי אשר היה אחראי על בימוי הסרט "הגיבור מגן עדן" שיצא ב-2007, ובין היתר, הוא היה גם אחראי על בימוי מספר פרקים של הדרמה הקומית "הפמליה" אשר שודרה ברשת HBO. על הפקת הסרט אחראים חברת ההפקה "Appian Way" אשר הפיקו את סרטו החדש של מרטין סקורסזה "זאב מוול סטריט" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו. וכמו כן, בימים אלו קונולי עובד עם איימי גרסיה וססיליה קונטרס על התסריט, צילומי הסרט כאמור החלו בשבוע שעבר בקולורדו.

מאז תפקידה ב"משחקי הרעב, איזבלה פורמן קיבלה תפקידים נחשקים כדוגמת סרט הדרמה "The Between" אשר בו תגלם ילדה צעירה שאביה מנסה לכבוש מחדש את ליבה ולהחזיר את מערכת היחסים בינו לבין בתו לפני מותו הקרב לבוא. בין היתר פורמן בקרוב תופיעה על מסכי הקולנוע בארץ בסרטו של מ. נייט שאמאלאן "העולם אחרי" בו היא מככבת לצידו של ג'יידן סמית', בנו של וויל סמית שגם הוא מככב בסרט.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על איזבלה פורמן מחפשת את אשת הנשיא
סרטים בקולנוע