גאל גרסיה ברנאל הוא זורו?

קולנוע
על פי דיווחים שונים שטרם אושרו, נראה כי השחקן המקסיקני גאל גרסיה ברנאל, הידוע מ"דרום אמריקה באופנוע", לוהק לתפקיד זורו בסרט "זורו נולד" שצפוי לעלות לאקרנים בשנת 2014.

גאל גרסיה ברנאל הוא זורו?
גאל גרסיה ברנאל הוא זורו?

השחקן המקסיקני גאל גרסיה ברנאל אומנם ידוע כמי ששיחק בסרט "ואת אמא שלך גם", אך הפך לשחקן ידוע בהוליווד לאחר שכיכב בסרט המופתי "דרום אמריקה באופנוע", המתאר את השלבים בהפיכתו של צ'ה גוואה מסטודנט לרפואה למהפכן סוציאליסט ונטל חלק בסרט "חינוך רע" של פדרו אלמודובר.

גאל גרסיה ברנאל, יליד גוואדלחרה שבמכסיקו, הוזכר באחרונה כמועמד לתפקיד זורו בסרט חדש מאת אולפני פוקס המאה ה-20, שמעוניינים להוציא לאקרנים בשנה הבאה את הסרט "זורו נולד" שצפוי להיות אתחול מחודש, כחלק מגל סרטי האתחול שתוקפים אותנו בעשור האחרון.

הסרט החדש צפוי להעביר את קורותיו של הסייף הספרדי, זורו מקליפורניה של המאה ה-19 אל עולם עתידני, במעין הכלאה של "מקס הזועם" עם חרבות. הסרט שצפוי לא להסתמך על המקור הספרותי מאת ג'ונסטון מקולי כבר זוכה לביקורות מעורבות על הכוונה לעבד אותו בעולם עתידני פוסט-אפוקליפטי.

אנטוניו בנגראס כזורו, ב"האגדה של זורו":



הפרוייקט עודנו נמצא בחיתוליו ואולפני פוקס סירבו להגיב לדיווחים. ממה שפורסם נודע כי מארק אמין, קאמי וויניקוף ודייוויד היגינס ייטלו חלק בהפקת הסרט, לצד סטיב אסבל כממונה על ההפקה מטעם אולפני פוקס. דמותו של זורו גולמה באחרונה בסרטו של מרטין קמפבל, "האגדה של זורו" שבה כיכב אנטוניו בנדראס האגדי, מה שמותיר לגאל גרסיה ברנאל מגפיים ענקיות להיכנס לתוכן. אנטוניו בנדראס עצמו כיכב בשני סרטים על בדמותו של זורו: "המסיכה של זורו" (1998) ו-"האגדה של זורו" (2005). אולפני פוקס המאה ה-20 אף דיווחו כי צירפו את הבמאי הפרואני ריקרדו דה מונטריול כבמאי הפרוייקט, שזהו לו הפרוייקט ההוליוודי הראשון שלו, כשהוא נבחר לביים את הפרוייקט בהסתמך על סרט קצר שביים בשם "העורב".

העורב מאת ריקרדו דה מונטריול:



גרסיה ברנאל כיכב בעבר לצד וויל פארל בקומדיה דוברת-הספרדית "בית אבי", לצד קייט הדסון ב"מעט מגן עדן" ועבד עם במאים אלחנדרו גונזאלס אינאריטו, אלפונסו קוארון, פדרו אלמודובר ואחרים.

הטריילר של סרט זורו האחרון: "האגדה של זורו" (2005):

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על גאל גרסיה ברנאל הוא זורו?
סרטים בקולנוע