הסוד שמאחורי ג'ין גריי

קולנוע
הרבה סימני שאלה צצו לאחר שהשחקנית פמקה ג'נסן הופיעה בטריילר של ה"וולברין", ובראיון שערכה לאתר "MTV" היא חשפת מדוע היא לא שיתפה את המעריצים בטיפת מידע לגבי השתתפותה בסרט.

הסוד שמאחורי ג'ין גריי
הסוד שמאחורי ג'ין גריי

מספר חודשים אשר קדמו לפני חשיפת טריילר הסרט "וולברין", השחקנית פמקה ג'נסן אשר בעברה כיכבה בסרטי ה"אקס-מן" למיניהם בדמותה של ג'ין גריי, סיפרה לעיתונות כי היא לא תשתתף בסרטו של ג'יימס מנגולד "וולברין". אך עם זאת, לאחר שהיא נצפתה בטריילרים השונים של ה"וולברין", הדבר העלה סימני שאלה רבים באשר לתפקידה בסרט. בשל כך, לאחרונה ג'נסן העניקה ראיון לאתר החדשות של MTV עם המראיין ג'וש הורוביץ שהצליח לשגע אותה.

מבחינת המראיין ג'וש הורוביץ זו הייתה ההזדמנות להתפרע עם שאלות מסקרנות ועוקצניות במטרה להבין איך דמותה של ג'ין גריי מתקשרת לעלילה. הורוביץ התחיל עם השאלה "מדוע הסתרת את המידע על השתתפותך בסרט?" בעוד שג'נסן השיבה: "אני מתנצלת, אבל הייתי מחוייבת לשמור על סודיות," ג'נסן סיפרה להורוביץ. "לא הייתה לי ברירה אלא לשקר, אל תשאלו אותי יותר שאלות כאלה", היא אמרה בגיחוח.



מלבד העובדה שג'נסן סיפרה כי היה לה קשה לשמור בסודיות על תפקידה ב"וולברין", היא סיפרה כי לפני שהוצע לה התפקיד היא התחייבה לשמור על כך בסודיות רבה. אך עם זאת, היא הייתה מודאגת שלא יראו מגיעה לסט הצילומים, ולשם כך נדרש ממנה לטוס מסביב לעולם עד שיגידו לה היכן לנחות שהמעריצים לא יבחינו בה. "האולפנים שלחו לי מסר ואמרו לי שזה סוד גדול ושאני חייבת לשמור על כך בסודיות מוחלטת," היא אמרה. "עברתי הרבה מכשולים כדי לעשות את זה. אני התבקשתי לשקר לך ולעוד הרבה אנשים אחרים. מבחינתי זה נורא, כי אני לא נוהגת לשקר לאנשים".

שש שנים עברו מאז שפמקה ג'נסן גילמה את תפקידה של ג'ין גריי, והיא הרגישה מאוד בנוח לגבי זה. אבל באותו הזמן היא ציינה כי אופי דמותה הייתה שונה בכל סרט שבו היא הוצגה. "זאת ג'ין גריי שונה, ואתה יודע מה? יש לי מזל, כי גם אני שונה בכל פעם מגלמת אותה", היא הודתה. "אני מתה בסוף 'אקס-מן 2', ואני חוזרת כפוניקס ב'אקס-מן: המפלט האחרון', ופתאום עכשיו אני בכתונת הלילה שלי בחלומו של וולברין".

"אבל עדיין יש לי את הרגע שהמסע של 20 שעות ביממה, ואני החלקתי לתוך כתונת הלילה שלי ונכנסתי למיטה עם יו ג'קמן, זה היה כאילו אנחנו לא עזבנו אחד את השניה בכלל", ג'נסן סיפרה. "זה היה סוג של כיף לשחק עם המשיכה הזאת שכבר הייתה בין שתי הדמויות במשך כל השנים מאז שהיו יחדיו".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסוד שמאחורי ג'ין גריי
סרטים בקולנוע